Σάββατο 24 Οκτωβρίου 2015

Chocolate Peanuts Banoffee

Γεια σας!! Τι μου κάνετε? Πώς είστε? 

Το ξέρω εξαφανίστηκα λίγο!! Σήμερα όμως βρήκα λίγο χρόνο για να μπορέσω να σας δώσω μία αγαπημένη μου συνταγή για ένα λατρεμένο γλυκό... Πρώτα όμως θέλω να σας πω κάποια απο τα νέα μου... Λοιπόν κυριότερο νέο είναι η μετακόμιση μου απο την Χαλκίδα στον υπέροχο Βόλο όπου εδώ και ένα μήνα περίπου κάνω την πρακτική μου άσκηση... Είμαι ακόμη σε κατάσταση προσαρμογής αλλά ευτυχώς έχω την κοπέλα μου, η οποία είναι απο τον Βόλο και τον αδερφό μου ο οποίος σπουδάζει εδώ! Το κακό είναι οτι ακόμη δεν έχω φτιάξει το πρόγραμμα μου και ακόμη δεν έχω καταφέρει να ετοιμάσω κάποιο νέο post! 

Σήμερα λοιπόν ξέκλεψα λίγο χρόνο να ασχοληθώ με το blog μου, αν και είχα άλλη συνταγή στο μυαλό μου, λίγο πιο χειμωνιάτικη αλλά τελικά λέω να συνεχίσω με ένα υπέροχο γλυκό. Πρώτη φορά το έφτιαξα όταν το είδα από τον αγαπημένο Άκη Πετρετζίκη  και απο τότε το έχω φτιάξει αρκετές φορές, αλλάζοντας την λίγο μέχρι που κατέληξα στην δική μου εκδοχή, ελάχιστα διαφορετική απο την πρωτότυπη! Όπως είναι και προφανές απο τον τίτλο, σήμερα θα φτιάξουμε ένα υπέροχο banoffee! 

Τι λέτε πάμε να ξεκινήσουμε?



ΤΙ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΜΕ  

Για τη βάση
  • 1 κουτί (250 γρ.) μπισκότα τύπου πτι μπερ
  • 120 γρ. βούτυρο
  • 50 γρ. σοκολάτα κουβερτούρα ψιλοκομμένη
Για τη γέμιση
  • 2 ζαχαρούχα γάλατα (dulce de leche)
  • 100 γρ. σοκολάτα κουβερτούρα ψιλοκομμένη
  • 80 γρ. τριμμένα peanuts αλατισμένα (αράπικα φιστίκια)
Για τη σαντιγί
  • 500 γρ. κρέμα γάλακτος
  • 1 κ.σ. ζάχαρη άχνη
  • 3 βανιλίνες
Για το στήσιμο
  • 3 ώριμες μπανάνες 
  • 1 κ.σ. χυμό λεμονιού
  • 50 γρ. τριμμένη κουβερτούρα



HOW TO DO IT

  1. Αρχικά πρέπει να ετοιμάσουμε τα ζαχαρούχα γάλατα. Σε μία βαθιά κατσαρόλα βάζουμε τα ζαχαρούχα γάλατα και τα σκεπάζουμε με νερό, βάζουμε την κατσαρόλα σε μέτρια θερμοκρασία και βράζουμε για περίπου 3,5 ώρες, καθ όλη την διάρκεια του βρασίματος συμπληρώνουμε με νερό για να είναι σκεπασμένα τα γάλατα μας συνέχεια. 
  2. Αφού έχουμε ετοιμάσει τα γάλατα μας συνεχίζουμε με την βάση μας. Τρίβουμε πολύ καλά τα μπισκότα και τα ρίχνουμε σε ένα βαθύ τηγάνι όπου έχουμε λιώσει το βούτυρο μας σε μέτρια θερμοκρασία.
  3. Όταν το τρίμμα μπισκότου έχει γίνει σαν βρεγμένη άμμος αφαιρούμε απο το μάτι και προσθέτουμε την σοκολάτα, ανακατεύουμε συνέχεια μέχρι να ομογενοποιηθεί το μείγμα. 
  4. Στρώνουμε το μείγμα σε ένα ταψί, με αποσπώμενη βάση, με περίπου 28 εκατοστά διάμετρο, χρησιμοποιώντας τον πάτο ενός ποτηριού για να απλωθεί καλά το μπισκότο, σχηματίζοντας ένα χείλος στην βάση μας ώστε να βάλουμε την γέμιση μας. 
  5. Βάζουμε το ταψί στο ψυγείο να δέσει η βάση μας και συνεχίζουμε με την γέμιση μας. 
  6. Καθαρίζουμε το τηγάνι μας και το βάζουμε σε μέτρια θερμοκρασία, ρίχνουμε τα ζαχαρούχα γάλατα μας που έχουν γίνει ωραία καραμέλα και περιμένουμε λίγο μέχρι να αρχίσει να λιώνει το μείγμα μας και ρίχνουμε την σοκολάτα μας.
  7. Αφαιρούμε απο την φωτιά και ανακατεύουμε καλά μέχρι να ομογενοποιηθεί το μείγμα μας, έπειτα προσθέτουμε και τα χοντροτριμμένα peanuts.
  8. Στρώνουμε το μείγμα μας πάνω στην βάση μας και βάζουμε το μείγμα ξανά στο ψυγείο για 2-3 ώρες μέχρι να κρυώσει καλά. 
  9. Λίγο πριν το σερβίρισμά κόβουμε τις μπανάνες μας σε ροδέλες, τις βάζουμε σε ένα μπολ και τις ανακατεύουμε με τον χυμό λεμονιού ώστε να μην μας μαυρίσουν. 
  10. Χτυπάμε την πολύ παγωμένη κρέμα γάλακτος με την άχνη ζάχαρη και τις βανιλίνες σε σαντιγί. 
  11. Ξεφορμάρουμε το γλυκό μας και στρώνουμε πάνω τις μπανάνες, απλώνουμε την σαντιγί με ένα κορνέ ή το κουτάλι μας και τρίβουμε την κουβερτούρα μας. 
  12. Κόβουμε σε μεγάλα κομμάτια το γλυκό μας. Πιστέψτε με οτι η γεύση του θα σας καταπλήξει και θα σας θυμίσει και αρκετά Snickers! 




Λοιπόν αυτό ήταν το σημερινό μου post, ελπίζω να σας άρεσε η συνταγή μου και να την δοκιμάσετε και εσείς.
Ακολουθούν και άλλα post πολύ σύντομα, μέχρι τότε … καλά μαγειρέματα!!   

Μην ξεχνάτε ότι μπορείτε να με ακολουθήσετε στη σελίδα μου instagram για να έχουμε μια πιο καθημερινή επαφή, αλλά θα σας περιμένω και σε twitter και facebook.



The recipe is coming in English soon :)       

8 σχόλια:

  1. Πω πω με πέθανες... απο τα αγαπημενα μου γλυκά!
    Καλή προσαρμογη στον ομορφο Βόλο :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλη αρχη στον βολο!!! τελεια η μπανοφι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Γιώργο, καλή αρχή στη νέα πόλη και δουλειά!! Το αγαπώ πολύ το banofee είναι από τα αγαπημένα μου γλυκά!! Φαίνεται σούπερ λαχταριστό !! Μπράβο Γιώργο, περιμένω και άλλες τέτοιες λαχταριστές συνταγές! Καλή εβδομάδα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτός ο Πετρετζίκης θα μας καταστρέψει.Φαίνεται πεντανόστιμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή